sobota, 10 sierpnia 2013

Informacja

Hej!
Jak pisałam pod poprzednim rozdziałem, nie mam na razie pomysłu na ciąg dalszy opowiadania. Oczywiście codziennie staram się poświecić kilka chwil, żeby pomyśleć nad dalszym ciągiem i nawet udało mi się napisać kilka zdań do trzynastki... Ale chyba na jakiś czas zawieszę tego bloga. Nie miejcie mi tego za złe. Nie chciałam tego robić, ale kiedy dopadło mnie coś takiego, muszę to zrobić ;/ Przepraszam, że musicie tak długo czekać na rozdziały, źle się z tym czuję, ale obiecuję, że jak tylko będę miała wenę, napewno ją wykorzystam!
Bardzo pragnę skończyć to opowiadanie i liczę na to, że moja wena do niego w końcu powróci i szybko coś tutaj dodam :)

I jeszcze na koniec chciałabym Was zaprosić na moje drugie opowiadanie. Jeśli ktokolwiek jest zainteresowany. Postanowiłam napisać coś innego. Chciałam choć na moment odciąć się od pisania o 1D, ale oczywiście nie wytrzymałam i musiałam dodać Styles'a do głównych postaci, haha :)
Na to opowiadanie wpadłam oglądając Skyfall i ten blog będzie podchodził pod taką tematykę.
Więcej nic nie mówię, jeśli Was jakoś zaciekawiłam zapraszam tutaj: 


forgotten-savages.blogspot.com

Dziękuję Wam jeszcze raz za wszystko. Za to, że czytacie, komentujecie. Nawet nie wiecie jak Wasze słowa nakręcają mnie do kontynuowania tego opowiadania! <3
Kocham Was.

Rajot

4 komentarze:

  1. Szkoda, że postanowiłaś zawiesić bloga... Bardzo go lubię i trochę mi żal, że nie będę w najbliższym czasie poznać dalszych losów bohaterów, ale rozumiem... Życzę w najbliższym czasie DUŻO, DUŻO, DUŻO WENY<33333333333333333
    Mam nadzieję, że szybko tu wrócisz.../ Zu

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jest podany w notce :) Wystarczy tylko skopiować.

      Usuń
  3. Super opowiadanie :) Mam nadzieje ze niedlugo bedziesz pelna pomyslow na ciag dalszy :D Powodzenia w wymyslaniu bo sie nie moge doczekac nastepnego rozdzialu :)

    OdpowiedzUsuń